Prezes i założyciel Stowarzyszenia Inicjatyw Kulturalnych „Sygnał” z Radziszowa, a także dyrygent, muzyk, przedsiębiorca.
Jest absolwentem Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. B. Rutkowskiego w Krakowie w klasie saksofonu, II stopnia im. W. Żeleńskiego w Krakowie w klasie saksofonu. Ukończył Podyplomowe Studia na Uniwersytecie Humanistyczno - Ekonomicznym w Łodzi na kierunku Zarządzanie Kulturą. Absolwent Podyplomowych Studiów Dyrygentury Orkiestr Dętych na Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie. Hobbistycznie ukończył Akademię Górniczo – Hutniczą w Krakowie uzyskując tytuł inżyniera.
Jest dyrygentem dwóch orkiestr: Orkiestry Dętej „Sygnał” z Radziszowa oraz Orkiestry Dętej z Tłuczani. Rano prowadzi zajęcia umuzykalniające w przedszkolach, a wieczorami uczy gry na instrumentach dętych drewnianych.
Brał udział jako muzyk – saksofonista w koncertach organizowanych przez Powiat Krakowski w Orkiestrze Projektowej, grając podczas Pereł Powiatu Krakowskiego w 2016 roku występując m. in z Mietkiem Szcześniakiem.
Swoje umiejętności rozwijał grając w takich zespołach jak Orkiestra Dęta Kosynierzy z Luborzycy, z którą wystąpił m. in. na Festiwalu Golden Sardana w Hiszpani, oraz Festiwalu we Wrześni. Z Orkiestrą Wieniawa z Raciborowic grając podczas dwóch Koncertów Cecyliańskich w kościele Św. Katarzyny Aleksandryjskiej oraz w Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach. Koncertował również z Big Bandem Podgórze, a także z zespołem jazzowym. Występował na festiwalach orkiestr w Więcławicach, Nowym Sączu, Dobczycach, Bielsku.
Pierwszy raz do orkiestry dętej trafił w wieku 10 lat. Od tego czasu nieprzerwanie rozwija swoje umiejętności muzyczne.
Podczas wystąpienia wskażę wspólny mianownik edukacji na instrumentach dętych - skupię się na drewnie.
Jak to wszystko połączyć? Co je łączy, a co dzieli? Jakich użyć pomocy naukowych? Czy jedna osoba może uczyć całe drewno? Czy nauka gry na instrumencie to przykry obowiązek czy świetna zabawa?
Poruszę kwestię zadęcia w saksofonie i klarnecie. Opiszę książki z jakich korzystam podczas edukacji, a także wskażę pomocne ćwiczenia i narzędzia poprawiające w znacznym stopniu efektywność nauczania. Wskażę jak ważny jest instrument harmoniczny (np. pianino) podczas początków edukacji i jak można go wykorzystywać, aby zachęcić do ćwiczenia młodych muzyków - pojawią się filmy z przykładami. Wskażę co robić, aby dzieci chciały ćwiczyć bez zmuszania.